Sitemizde şuan toplam 6694 film bulunmaktadır.

Labirent 1

12
FILM BILGILERI 10 yıl önce eklendi
Labirent 1

Labirent 1 Ölümcül Kaçış izle, Labirent 1 Ölümcül Kaçış full izle, Labirent 1 Ölümcül Kaçış türkçe dublaj izle, Labirent 1 Ölümcül Kaçış hd izle, Thomas, uyandığında yukarı doğru hızla çıkan bir asansörün içerisinde gözlerini açar, yüzeye çıktığında ise kendi yaşlarında bir çok çocuğun olduğunu fark eder.Ancak Thomas, buraya nasıl geldiğini ve geçmişe yönelik hiç bir şey hatırlamamaktadır. Dahası karşısında koloni gibi duran Kayranlılar ismindeki bu çocuklarda geçmişleri hakkında bir bilgiye sahip değildirler, burada yaşan çocukların tek farkında oldukları şey sabah gün doğumunda Labirent’e uzanan devasa büyüklüğünde kapının açıldığı ve akşam olmadan yeniden kapanması ve her 30 günde bir asansör ile yeni bir çocuğun gelmesidir.Ancak bu kez alışılmışın dışında bir şey olur ve Thomas,ın gelmesinin ardından 15 gün geçmesi ile yeni bir kız çocuğunun gruba katılması olur. Thomas, şimdi geçmişi hakkında bir şeyler hatırlayıp labirent hakkındaki bu gizemli sırrı çözebilmek için elinden geleni yapmaya çalışacaktır.

Tür: 2014, Aksiyon, Bilim Kurgu, Gizem, Türkçe Dublaj

Yapım: 2014

IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen: Wes Ball

Oyuncular: Dylan O'Brien, Thomas Brodie-sangster, Kaya Scodelario, Will Poulter, Patricia Clarkson

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Labirent 1” filminde 81 Yorum bulunuyor.
  1. Nisan - 9 yıl önce demiş ki:

    Sonun kitaptan farklı olması biraz kötü oldu.Üstü hologram değilde ve Uçurum yoktu.Otobüse binmediler falan sonunda.Üçüncü filmde çöküş sahnesinde Teresa ile ilgili olayı nasıl yapacaklar acaba?Ve ya Winston’a ne olacak?Umarım düzeltirler bu ayrıntıları.

  2. Deniz sever - 9 yıl önce demiş ki:

    Oldukça ilgi çekici ve sürükleyici bir filmdi umarım 2. side bir an önce çıkar.

  3. Sefa - 9 yıl önce demiş ki:

    Film çok güzel bence alt yazılı izleyin.filmin 2 si çıkacak mı?

  4. akın - 9 yıl önce demiş ki:

    bu filimin 2 si ne zaman çıkacak

  5. apo - 9 yıl önce demiş ki:

    beyler sanırım yeni bölmü cıkcak

  6. seyma - 9 yıl önce demiş ki:

    Bu sıralar bu tarz kurguda birçok filmle karşılaşsam da bu filmin yeri ayrı. içeriği insanı kendisine çeken bir film

  7. reber döker - 9 yıl önce demiş ki:

    Bunu ne zaman vizyona vereceksiniz

  8. bade - 9 yıl önce demiş ki:

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM VE ÖZELLİKLE DYLAN O ‘BRİEN!!!!!!!!!!

  9. Hamza Mungan - 9 yıl önce demiş ki:

    abi fragman iyi filmi izlemeden yorumn yapmak ayıptır

  10. Azra - 9 yıl önce demiş ki:

    SÜPER YAA İNANILMAZZ SÜPER YANİ BU FİLM SÜRSE VARYA TESTEREYİ GEÇER VALLA

  11. ahmet - 9 yıl önce demiş ki:

    kadın sonunda 2. aşamaya geçevbiliriz diyo devamı gelir yani

  12. nazlı - 9 yıl önce demiş ki:

    gerçekten güzel bir film

  13. mahmut can - 9 yıl önce demiş ki:

    çok saçma bir sondu, sürükleyici ama bir o kadar da vasat

  14. celal - 9 yıl önce demiş ki:

    Slm bir film kolik olarak tavsiye edilecek kadar güzel bir film.Emegi geçenlere tşk ederim.

  15. kubilay - 9 yıl önce demiş ki:

    son zamanlarda izlediği en güzel adrenali yüksek filmlerden biriydi mutlaka ama mutlaka izlenmesi gereken bir film her saniyesi heyacan dolu

  16. ali rıza - 9 yıl önce demiş ki:

    mükkemmel bir film şiddetle tavsiye ederim 🙂 labiret 2 bekliyorum.

  17. Fatima - 9 yıl önce demiş ki:

    Mutlaka ve mutlaka izleyin.. Muhtesem otesi bir film. Adeta, fantastik filmlerden nefret ederdim, ama bu filmi izledikten sonra, bu fikirden vaz gectim..

  18. mustafa - 9 yıl önce demiş ki:

    çok güzel bir film olmuş 🙂

  19. Ahmet - 9 yıl önce demiş ki:

    Son dönem çıkan filmlere bakıyorum. Alayı saçmalık. Böyle berbat konuları nerden buluyolar. Çocuklara hitap eden bir film. Oyunculardan belli alayı çocuk.Filmler iyice ruhsuzlaştı neyse izlemeyen bir şey kaybetmez.

  20. recep - 9 yıl önce demiş ki:

    Samimi söylüyorum hayatımda izlediğim en güzel filmdi çok etkilendim..

  21. hilalll - 9 yıl önce demiş ki:

    waoow film çok iyiydi

  22. mustafa - 9 yıl önce demiş ki:

    bu seri devam etmeli 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. diye devam etmeli dünyanın en güzel en korkunç filmi

  23. Şef - 9 yıl önce demiş ki:

    Şef varya film çok fenasal mazından kelle paşam,filmi yapanların bam bükeyim,degmana alıcaz tayfa toplandık,hepinize benden çok fena selam soluyorum.filmin 6.sı cıkacak saglık bakanlığı onayladı.

  24. yaren - 9 yıl önce demiş ki:

    2.ve3.sünüde bekliyorum

  25. halil - 9 yıl önce demiş ki:

    sineklerin tanrısı vari bir film.

  26. mert - 10 yıl önce demiş ki:

    beyler hayırlı olsun 2 ve 3 ü çıkacağı kesin açıklandı ve gine aynı oyuncular olabilirmiş

  27. burçin - 10 yıl önce demiş ki:

    Filmdeki deney yapan insanlara gıcık oldum.Film güzel bir yandan da acıklı. Yeni bir oyuna başlayacaklar belli.Bence küresel ısınmada bir yalandı.Çocuklarda ne kadar saf çıktı.

  28. burçin - 10 yıl önce demiş ki:

    Bu deney yapan insanlara çok sinir oldum bide yemi yuttular diyor.Bence o küresel ısınmada bir yalan.Filmin sonunda her yer çöl gibiydi .Bu da başka bir oyuna başladıklarını göstererir kadının da dediği gibi.Thomas ın ölmesine üzüldüm. Filmi yapanları tebrik ederim .Yeni film için sabırsızlıkla bekliyorum.

  29. BERKAY - 10 yıl önce demiş ki:

    2. SERİ NE ZAMAN çıkcak ya film çok güzel 2. çıkması lazm bence hjatta hemen

    • deniz - 9 yıl önce demiş ki:

      2015 te 2. si çıkacakmış bu da çok güzel 🙂

  30. İsmail - 10 yıl önce demiş ki:

    BU FİLMİ TAMI TAMINA 4 DEFA İZLEDİM VE İZLİYCEMDE BU FİLMİ YAPANIN ELLERİNDEN ÖPÜYÜM ÇOK GÜZLE OLMUŞ İZLEDİĞİM FLİMLER ARASINDA EN İYİ FLİM ”LABİRENT:ÖLÜMCÜL KAÇIŞ”!!!

  31. tuncay - 10 yıl önce demiş ki:

    son zamanlarda izlediğim en iyi film baştan sona sürükleyici macera gerilim mutlaka izleyin menfi yorumlara bakmayın onlar recep ivedik yada şaban izleyicileri filmin devamını merakla bekliyorum

  32. kadir - 10 yıl önce demiş ki:

    Bencede Çok Güzel Bir Film . Öneririm 😀
    Yorum atmazdım Ama Dayanamadım 😀

  33. sezen - 10 yıl önce demiş ki:

    bence bu filmin 2. , 3. , 4. cıkar cunku filmin sonunda 1. asama nın bittiğini ve 2. aşamanın yapılması gerektiğini diyor

  34. ahmet - 10 yıl önce demiş ki:

    kesinlikle izleyin film mükemmel normalde yorum yazmam ama bu sefer yazdm 😀

  35. Taha - 10 yıl önce demiş ki:

    Hayatımda izlediğim en iyi en güzel film kesinlikle izleyin kitaplarını da okuyun

  36. ismail - 10 yıl önce demiş ki:

    can sıkıcı berbat sonu yok uyduruk 🙂

  37. Arda - 10 yıl önce demiş ki:

    Arkadaşlar hayatımdan 1 saat 53 dakikayı çaldı ben beğenmedim ama buradaki herkes beğenmiş, zevk meselesi

  38. özlem - 10 yıl önce demiş ki:

    BENCE TEK KELİMEYLE HARİKAYDI TSKLER ADMİN EMEKLERİN ICIN

  39. plt - 10 yıl önce demiş ki:

    bok gibi bi film zaman kaybı kesinlikle berbat saçma sapan bi filmdi yazık…

    • selahattin - 10 yıl önce demiş ki:

      çook güzel film bu ay en güzel izlediğim film bok gibi diyen arkadaşlara tesüdüf ederim yapanların emeğine sağlık.(Not:sonu çook acıklıydı.)

  40. bysl - 10 yıl önce demiş ki:

    beş para etmez film.site yöneticilerinin emegine saglık.tşk hak ediyorsunuz

  41. duygu - 10 yıl önce demiş ki:

    gerçekten muhteşem bi film. filmi izlerken neyın ne oldugunu insan kestıremıyor ve buda filmi heycanlı yapıyor mutlaka izlemelısınız …….

  42. suzi - 10 yıl önce demiş ki:

    Süper bir Film..Herkese tavsiye ediyorum

  43. kerim - 10 yıl önce demiş ki:

    şuana kadar izledigim en iyi filmler arasında !! çok saglam film labirent ölümcül kaçış

  44. efkan - 10 yıl önce demiş ki:

    film 10numara dublaj’a karşıyım ingilizce olarak izleyin.

    burasıda tam kız tavlama yerı olmuş yorumlara bakcak olursak 😀

  45. volkan uşar - 10 yıl önce demiş ki:

    super fılm olmus bunun 2.side cıkar inş

  46. Kaan - 10 yıl önce demiş ki:

    harika bi film , heyecan dolu bastan sona

  47. yavu - 10 yıl önce demiş ki:

    tavsie ederim güzel

  48. oguz - 10 yıl önce demiş ki:

    o kadar abartmaya gerek yok. gişe rekorları kıurıp köşe olmak isteyen hayalperest yonetmen ve yapımcıların basıt bır hıkayesı.

  49. mesut - 10 yıl önce demiş ki:

    Güzel bir flimdi 2.ncisini merakla bekleyecem…

  50. sedat gündüz - 10 yıl önce demiş ki:

    Son yıllarda izlediğim en ilginç ve en iyi film diyebilşirm

  51. Ayşe - 10 yıl önce demiş ki:

    Film harika ötesi sinemada izlemiştim defalarca izlesem aynı heycan harika bişi dylan o brien zaten mukemmel onu tanımayan salaklar laf yapıyorlar teen wolf dan tanıyorum kendisini mükemmel herseyi ile harika .

    • film iyiydi iyi - 10 yıl önce demiş ki:

      tamam dylan hoş bende severim ama teen wolfdan tanıyorum ne yaa sanki mahalleden tanıyorum der gibi 😀 seven olur sevmeyen olur bu kadar takmayın 🙂

    • fındık kurdu - 10 yıl önce demiş ki:

      sen nasıl bir zevk sahibisin ya defalaraca napıyon sen neyin kafasını yaşıyon sanırım filmin şokuna girdin sen sonu güzel bitmeyen hiç birşeyi defalarca yapma

  52. Birsel - 10 yıl önce demiş ki:

    Harika bir film hayatımda bunun kadar güzel bir film görmedim resmen bu filmin bağımlısı oldum:-)

  53. çulsuzperi - 10 yıl önce demiş ki:

    yani arkadaşlar 720p die sinema çekimi yayınlıorsunuz gerçekten ayıp..daha iyi bir görüntü ekleyebilirsiniz diye düşünüyorum..

  54. Adsiz - 10 yıl önce demiş ki:

    Niye bu Kadar gec yukleniyor

  55. ramazan - 10 yıl önce demiş ki:

    çok güzel hatta bende kitabı var izleyip sonra kitabı okuyun 3 kitaptan oluşuyo diğer ikisinide izlemek isterim tabi yaparlarsa ve film muhtesem ve seri hiç sıkılmadım izlemenizi tavsiye ederim

  56. ilyas - 10 yıl önce demiş ki:

    ya film bildiğin en dandiğinden kamerayla sinema da çekilmiş utanmada oraaya 720P yazıyosunuz ne muhteşem site

  57. Murat - 10 yıl önce demiş ki:

    Filmi sinemadada izledim, ama kitabı bence daha etkileyici. Filmle kitabın arasında tonlarca fark var. Hem 2. ve 3. filmi bekleyene kadar kitabını okurum daha iyi, hem orjinal hem de beklemeye gerek yok.

  58. Çağdaş - 10 yıl önce demiş ki:

    Harika!, bunun devamımı çıkacak,daha başka testlerdendemi geçecekler.

  59. Cenk Kerem - 10 yıl önce demiş ki:

    film süper aksiyon macera herşey var

  60. necip - 10 yıl önce demiş ki:

    çok güzel bir bilim kurgu

  61. Dilanur - 10 yıl önce demiş ki:

    Filmin sinemasına gittim ayrıca kitap serisini de okudum bitirdim 3 kitaptan oluşuyo ve süperdi Görüntü pek iyi değil ama dvd versiyonu çıkınca hemen izleyeceğim sinemasında çok güzeldi fakat artık vizyonda da değil bir an önce eklerseniz sevinirim ^^

    • Berkay - 9 yıl önce demiş ki:

      Kitablarının adlarını alabilrmyim okumak istiyorum. çok güzel olmus

  62. hatıce - 10 yıl önce demiş ki:

    yaa muthıs bır fıldı ıkıncısı cıkar ıns suerdıı

  63. yusuf baba - 10 yıl önce demiş ki:

    görüntü iyi değil ama film konusu herşeyi çok güzeldi…

  64. nermin - 10 yıl önce demiş ki:

    film güzel ama çekşmin ara ara karanlık olması kopmama neden oldu. kesinlikle kitabı alıp okuyacağımm

  65. ceren - 10 yıl önce demiş ki:

    Newt tam bir harikasınnn seni çok seviyorum

  66. Melike - 10 yıl önce demiş ki:

    Bence Türkçe dublaj olmamalı. Gerçek sesleri olunca daha iyi oluyor. Hem de İngilizce konuşma yeteneğimiz artıyor.
    Bu arada Dylan mükemmel -,-

    • şehriban - 10 yıl önce demiş ki:

      Nesi mükemmel abaza kezo ?
      Tıpkı İsmail Hacıoğlu’nun kopyası. Mükemmelliği nereden geliyor? Yaz, millette bilsin. Ağır ol, sen Türk kzısın. Her yabancıya ağız suyun akıp, dibin düşmesin.

      • selen - 10 yıl önce demiş ki:

        arkadaşım sanane sen niye karışıyorsun kız demekkki Daylanı seviyo hayranı bundan sanane niye karışıyosun

        • özdemir - 10 yıl önce demiş ki:

          bende sizi seviyorum kızlar 🙂

      • Naz - 10 yıl önce demiş ki:

        Bi insan bi ünlüye hayran olabilir. Bunun salya akıtmak ve Türklükle alakası yok. Hayranlıkta Absürd bi şey göremiyorum. Asıl ben utanıyorum bi Türk böyle yozlaşmış ve cahil olamaz.

        • darkman - 9 yıl önce demiş ki:

          bence çok saçmalıyonuz bosuna saçma tartısmalara giriyosunuz

    • enes - 9 yıl önce demiş ki:

      Onlar (yabancılar) için götünüzü yırtarsınız ama sizin götünüzü kurtarmaya mehmetcik gelir!!!

      • selinnnn - 9 yıl önce demiş ki:

        ya Allah aşkına kız iyi ki seviyorum demiş siz nerelere çekmişsiniz Mehmetçik falan sırf eleştiri yapmak için yapıyorsunuz bırakın bunları !!

  67. Ece - 10 yıl önce demiş ki:

    İnanın bana türkçe dublaj çekilmez. Dylan’ın müthiş sesi ve Thomas (Newt)’ın aksanı ile çok güzel bir film

  68. velat arda - 10 yıl önce demiş ki:

    bunun türkçe dublajı ne zaman çıkıcak

    • namazov - 10 yıl önce demiş ki:

      bula bilirsiniz

Kapat